viernes, 24 de julio de 2009

H Boavista: sentencia inapelable


Una reciente sentencia del Tribunal Superior de Justicia de Galicia ha confirmado la nulidad de la Licencia que el Concello de Sanxenxo concedió a D. Marcelino Dominguez, de Villalonga, para la ampliación de un hotel en el lugar de la Touticeira.

Durante años, mi hermano Carlos y yo hemos intentado exponer y razonar nuestros argumentos, pero siempre nos hemos encontrado con la insensibilidad de algunos, la ignorancia de otros, la prepotencia de muchos, y el general abuso de poder y/o práctica de la "ley de hechos consumados".

Hace escasa fechas, el concello de sanxenxo aireaba que habíamos perdido un pleito por una franja de terreno cedido al concello, y se nos condenaba a costas. Imagino que en esta ocasión no aireará la cuestión de las costas, pues a la considerable minuta de abogados y procuradores, dada la cuantía del pleito, se sumarán las de las responsabilidades económicas que se puedan derivar de esta sentencia. Y todo ello a costa de los vecinos de Sanxenxo.

Todavía estoy pendiente de la audiencia que he solicitado con la Sr. Alcaldesa (personal, telefonicamente y vía Email) para tratar de la cesión al concello de más de mil metros cuadrados para ampliar el vial de la Touticeira y otros asuntos. ¿Podré contar algún día en este blog que la reunión tuvo ya lugar?

5 comentarios:

LED ZEPPELIN dijo...

Noraboa, pero xa sabes que agora dirán calquera barbaridade con tal de negar os feitos. Respeito da entrevista mellor que non a teñas pois o tempo está para usalo con persoas das que se poida aprender algo e que poidan aportar coñecementos e iste non é o caso. Perderás unha hora da tua vida que mirando a xa extinguida "carta de ajuste estaría mellor invertida".

Anónimo dijo...

Totalmente de acordo co anterior. Que che pode decir quen e a culpable (cos seus compañeiros) de que se lle dese a licencia ilegal a ese persoaxe?
O que ocurre e moi trite, os xuices deberían condenar o pago das costas (en estos casos) sempre os concellos,
Quero que sepas que non creo que esa construcción se deteña mais que uns meses, algo me di que faredes un arranxo entre todos e que a cousa quedará en nada mais que outra sentencia pa galería.
Fdo. O incrédulo.

Vilagonde dijo...

Uff, esa entrevista coa alcaldesa, como non a solicites vía "periódico" vaise facer esperar bastante... aínda que eu xa case pasaba de todo, total, para o que vas sacar en limpo de semellante peza...

Anónimo dijo...

como está o tema Nacho?

Anónimo dijo...

NACHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, COMO ESTÁ EL TEMAAAAAAAAAAAAAAA.
UN ABRAZO